MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

zondag, juni 27, 2004

De originele titels zijn op,dus: een originele vórm :-D

Ik ben ernstig aan het overwegen om mezelf weer mee te laten tellen op statcounter, dan kan ik die ellendige 99 in een prachtige, afgeronden 100 veranderen...

Zou dat smokkelen zijn?

Trouwens, ik hèb al gesmokkeld, weliswaar geheel per ongeluk, want ik kwam er pas achter dat ik zelf werd meegeteld toen dat ding op 11 stond. Nu zag ik zojuist dat ik de honderd heb gehaald maar erg feestelijk voel ik me niet: ten eerste is dat dus eigenlijk de 89 en bovendien door iemand uit Amerika... Oók nog!!! Ik ga 'm terugzetten, nu meteen. Is het straks tenminste wel ècht 100 :-)

2 Comments:

Blogger Liesan said...

Heeft het geholpen ? ;o)

9:34 p.m.  
Blogger Mindy said...

ja toch wel, want nu heb ik de 100 tenminste éérlijk gehaald :-)

1:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home