MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

vrijdag, juni 11, 2004

Er valt

...nog een hoop te leren. Zo zag ik terwijl ik net op 'publish post' klikte om 'Logje' te verzenden onderaan opeens 'more post options' staan.
Daar ga ik nu dus op klikken.

(...)

Oh okee. Ik kan er voor kiezen om niet op deze posting te laten reageren. Zeker als ik iets héél gevoeligs heb geschreven en geen risico wil lopen om rotreacties te krijgen. En, en dat is wel grappig, ik kan de datum en tijd veranderen. Het is de vraag of dat dan voortaan voor mijn hele blog geldt, of alleen voor deze posting? En of ik het weer kan terugveranderen?

Hij staat nu op 02:55 pm, juni 14th, 2004.

En die ga ik nu terugzetten naar juni 11th. Kijken wat er gebeurt!

Ps. Dit is niet de eerste posting die ik hier in mijn weblog heb geschreven; voor uitleg en introductie van mezelf zie de posting "Introductie"

2 Comments:

Blogger Mindy said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

4:12 p.m.  
Blogger Mindy said...

Even testen of er gereageerd kan worden :-)

4:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home