MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

dinsdag, juni 15, 2004

Introductie

Hoi, ik heb nog niet eerder de tijd genomen om mezelf 'netjes voor te stellen'.

("Geef eens een handje, Mindy." 'Nee', schudde ik. "Mindy, als iemand jou een hand geeft dan geef je een handje terug, dat is netjes." "Nee, wil ik niet, is míjn handje!")

Bij deze dan toch maar een handje aan u allemaal:

*schud... schud...*

Ik ben dus Mindy. 27 jaar. Van geboorte vrouw. Van geest unisex. Zowel in hoe/wat ik mezelf voel als in 'waar ik op val'. Ik woon in Nederland, tien minuten fietsen van een grote rivier vandaan. In een plaatsje met ongeveer 80.000 inwoners. Ik heb twee honden die W. en F. heten.
Ik heb geen werk, ben sinds mijn 18e arbeidsongeschikt geweest en ga over ongeveer een week aan een opleiding beginnen tot persoonlijk secretaresse met een verzwaard pakket Engels. Betaald door het Gak. Waar de wajong al niet goed voor is. Ik ben er heel erg nodig aan toe om weer wat te gaan doen. Thuiszitten is een hele tijd heel goed voor me geweest maar momenteel is het gewoon mijn tijd verdoen. Het levert me niks meer op, daar ben ik bovenuit gegroeid.
Ik heb wel twee jaar nlp gestudeerd en ben nu master-practitioner. Volgend jaar januari ga ik aan een tweejarige vervolgopleiding beginnen tot coach/counseller.
Voor de rest: zie deze vragenlijst :-) of stel een vraag als reactie hierop. Als er genoeg vragen binnenkomen stel ik een Introductie (2) samen.

Over dit blog:
De eerste posting was deze maar er staan er een aantal van eerdere datum. Dat komt doordat ik ontdekte dat ik met de datum kon rommelen en dat moest ik natuurlijk uitproberen :-D
Aan de lezers die hebben gelezen dat ze over een week het eigenlijke begin van mijn blog kunnen verwachten:
Dat begin is er dus al, ik heb gisteren zo vreselijk veel tijd gespendeerd achter mijn computer dat ik zelfs voor het eerst een werkende teller voor elkaar heb gekregen en al wat in de broncode heb kunnen rommelen. Tijd dus om 'echt' te gaan schrijven. Wat ik gisteren ook al deed, maar nu geen gerommel over dit weblog meer, maar gewoon het log 'an sich'. Blijft u dus maar geen week weg!
Over de allereerste posting: ik ga voor mezelf bijhouden wat ik zoal doe op een dag. Dit, omdat ik steeds de indruk heb dat ik helemaal niks doe en dat blijkt vaak niet waar te zijn. Het zal steeds onderaan blijven staan maar wel regelmatig worden geupdate.

Tot zover de introductie :-)

And straight on to writing!

Keep posted!

Mindy.