MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

maandag, juni 14, 2004

Nieuw: een weblog :-)

Okee. Ik heb nu dus een veld voor mijn neus waar ik -eindelijk- in kan typen. Ik neem aan dat dit straks dan ook op mijn Blog staat?
En wat verder nog? Dat het weer eens ontiegelijk laat is, 7 over half 1 's nachts alweer :-s
Gisteren lag ik er pas om half 4 in!!! Dat komt, ik moest eerst nog een heleboel brieven van mijn ex verscheuren en daarna ritueel verbranden op het strandje aan de rivier waarbij ik in de buurt woon. En ik kan niet naar het strandje zonder mijn gitaar mee te nemen, dus bij het knapperende vuur van de brieven en stukjes riet en aanmaakblokjes (alles netjes in een grote zandkuil voor de veiligheid) meteen nog 'even' mijn mooiste liedjes gespeeld. Totdat ik het koud kreeg en erachter kwam dat ik er al meer dan anderhalf uur zat...