MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

dinsdag, juni 29, 2004

Oma (4)

Vandaag ga ik bij haar op bezoek, zónder het van te voren aan te kondigen (mijn ouders weten het wel.)
Ze is de laatste tijd voor alles bang. Ik weet niet precies wat 'alles' is, maar zo drukte ze het uit toen ze mijn vader gisteravond aan de telefoon had. De reis is nogal lang voor mij, het ov doet er maar liefst 2,5 uur over en de terugweg is dus nógmaals zo lang. En als ze zich dan heel zwak voelt wil ze niet dat ik langskom omdat ze zich over van alles en nog wat schuldig voelt: het feit dat ze niet te lang kan praten, dat we niet kunnen gaan wandelen, dat ik een lange reistijd heb voor een korte tijd bij haar, bla bla bla.
Ik ben dus heel benieuwd hoe ze zal reageren als ik haar vertel dat ik op het station sta en over een kwartier bij haar ben. (En ik ga natuurlijk gewoon snel weer weg als het te vermoeiend is voor haar.)

Oma: she keeps me going!