MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

dinsdag, juni 29, 2004

Megagoede site!!!

Ik heb gisteravond een onwijze site gevonden waar ik vandaag al veel op geschreven heb:

www.mishandeling.nl


Een aanrader voor iedereen die met allerlei soorten mishandeling te maken heeft gehad (ook geestelijke mishandeling enz.)

Het scheelt om mijn verhaal daar te doen en er reacties op te krijgen van mensen die het herkennen!!!

Ik ben trouwens niet naar oma geweest, ze belde af omdat ze zich te zwak voelde.

Balen.

Ik heb J. aan de telefoon gehad, ik had hem nog een mailtje gestuurd met de vraag of hij me wilde laten weten hoe het met zijn time-management stond. Hij was nogal duidelijk in zijn terugkrabbelen dus dat gaat niet door vrees ik.

Op naar de volgende!!! ;-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Mindy,

Ik zag je reactie op m'n web-logje en ben even op je site gaan kijken. Ik begrijp dat jij ook mishandeld bent, zal binnenkort je verhaal lezen op mishandeling.nl
Ik heb daar ook, voor het eerst m'n verhaal opgezet en ben daarna begonnen met m'n eigen weblogje. Het lucht op wanneer je met lotgenoten kunt communiceren over wat er is gebeurd. Helaas begrijpen velen (nog) niet wat het is om in zo'n situatie te zitten.
Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken.

Liefs,
Petra (www.huiselijkgeweld.web-log.nl)

12:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home