MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

maandag, juli 12, 2004

Zó veel van álles!

Nee. Het is niet dat ik me rot voel. Het is niet dat ik overloop van haat of liefde, het is niet dat ik zó veel verdriet voel dat ik niet meer weet waar ik mezelf laten moet. Het is gewoon dat ik zo ontzettend moe ben. Ik ben moe van het overlopen van alle emoties, van alle herinneringen, van het fysieke werk, van het leven. Nee, het is niet dat ik levensmoe ben, maar vandaag doe ik even niet mee. Ik hèb al zoveel gedaan. Vandaag is het me even welletjes geweest.

En morgen ook.

Tot overmorgen maar weer!

2 Comments:

Blogger Paul said...

Inderdaad! Laat de boel maar even de boel.

Tijd om van de zon te genieten. Het lijkt eindelijk weer mooi weer te worden...

4:57 p.m.  
Blogger Paul said...

Hmm, het weer valt inmiddels weer tegen :-(

4:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home