MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

donderdag, augustus 19, 2004

1008

Op dit moment heb ik mijn autootje precies één week, zeven keer het klokje rond. Dat is 7 x 24 = 168 uur. In die zeven dagen heb ik dus meer dan duizend kilometer gereden (hoe bedoel je, verslaafd.... ;-) ). Dat komt neer op een continuë gemiddelde snelheid, dag en nacht, van exact 6 km/uur. Dat is tamelijk hard :-D en het is ook tamelijk hard voor mijn portemonnee. Ik heb het geld voor de benzine, de reparaties enz. dus totaal niet. Ik geef mezelf tot en met zondag om te rijden wat ik maar wil en daarna gaat letterlijk en figuurlijk de rem erop. Vandaag weigerde ik zelfs om met de metro naar school te gaan. Het heeft me elf euro parkeergeld gekost...

IK BEN SUPERBLIJ MET MIJN RIJBEWIJS EN MIJN PRACHTIGE, ZEEGROENE AUTOOTJE!!!!!

2 Comments:

Blogger Paul said...

gefeliciteerd meid!
wat voor merk is het?
(sorry, ik ben een man...)

2:26 p.m.  
Blogger Mindy said...

....is je vergeven ;-)

Een Peugeot 106 diesel, 1,5 L, 43 L. in de tank, rijdt ongeveer 1 op 18, hij is van 15 aug. 1996, dus net 8 jaar geworden en hij heeft een prachtige, goed onderhouden, zeegroene metallic lak. Hij heeft helaas wel een paar kleine deukjes, maar niet zo diep dat de lak is gescheurd, dus geen roestvorming enneh... wat kan ik nog meer vertellen? De accelleratie is niet super, maar ja, mijn eerste autootje, he, daar komt níemand aan! ;-)

11:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home