MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

donderdag, augustus 05, 2004

Op bezoek

Ik ben superzenuwachtig! Ik wil niet overkomen alsof ik vind dat alles normaal is, ik wil niet overkomen alsof ik mijn oma -nu ze in een verzorgingstehuis zit- ga betuttelen, en hoe ik dan wel wil overkomen? Pffff... Geen idee eigenlijk...

Gisteren kon ik niet loggen, de pagina werd niet opgeroepen. Balen.

Duim voor me voor vanmiddag!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je schrijft prachtig. Dan doel ik natuurlijk niet op dit postje, maar ik heb zojuist een uur besteed aan het lezen van de rest van je log. Heftig, ontroerend, grappig en, niet onbelangrijk, vrijwel zonder spelfouten ;)

Schrijf door, dan heb je er een trouwe bezoeker bij.

11:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home