MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

maandag, augustus 09, 2004

Anderhalve liter Sangria

"Ik ga zo'n grote transit kopen en dan rondtouren door Australië en dan mensen van het roken afhelpen..."
"...dus ik zat zo te denken, he? Dan koop ik een groot landhuis met wat eigen grond..."
"...en die noem ik dan de hypnobus, klinkt wel, he?"
"ja, klinkt onwijs goed, man, moet je doen! Nou en ik heb dan dus eigen grond, eigen huis, en dan is het dus alleen nog zaak om donateurs te krijgen, en mensen die mijn manier van behandelen ondersteunen, met een rechtsbijstandsverzekering en zo, ik bedoel, er zal er maar eentje tóch overlijden..."
"ja, so, dat moet je dus niet hebben! Dat risico loop ik tenminste niet"
"nee, maar ja, ik bedoel, in de reguliere zorg overlijden er ook zat, hoor, dus het gaat er maar om dat dat bij mij mínder is... zeg maar..."
"ja, ik snap het, ja inderdaad. Maar ja, ik zit dan ook weer te denken, he?"
"Joh!... Eh, sorry..."
"Nou, dan denk ik: waarvoor zou je dat beroep willen gaan doen? Ik bedoel, je kan ook gewoon coach worden, of trainer of schrijver of zo, dat lijkt me wel veel minder riskant allemaal, maar ja, aan de andere kant, als dit je nou bij je vindt passen... ja okee, dat had je al gezegd, nou ja, laat ook maar..."
"Ja precies, ik bedoel, zie je mij al in Australië met een hypnobus? Ik bedoel maar, ieder zijn ding."
"Ja, maf is dat he? Iedereen doet het weer op zijn eigen manier, we zijn allemaal ergens anders goed in, ik denk dan wel eens, hoe zou dat komen, ik bedoel, als ik nou jou was geweest, dan was jij heel anders geweest, dan was jij opeens wèl Mindy met de Hypnobus geweest, met dus ik die dan in jou zat zeg maar, he?"
"Ja maar, als jij mij was geweest, dan had jij dus ook een landhuis gewild, en géén hypnobus, want daar was je dan mij voor geweest!"
".... Ja... daar zeg je ook weer zoiets..."

Als de sangria is in de vrouw, de wijsheid staat in de kou...
Maar we hebben wel veel lol gehad!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Fijn, om af en toe gewoon onbezorgd lol te kunnen hebben! Dat heb je in deze tijd hard nodig!

10:24 a.m.  

Een reactie posten

<< Home