MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

woensdag, augustus 11, 2004

Tederheid en liefde

Mijn oma zit op bed, ze heeft haar nachtjapon al aan, eentje van zeker 40 jaar oud, met twee enorme pofjes naast haar schouders die tot boven haar oren uitsteken. Het is haar lievelingsjapon. Ik zit naast haar en pak voorzichtig haar arm, ik zeg dat ze 'm op mijn arm kan laten rusten. Ik moet het twee keer zeggen voor ze me verstaat of begrijpt. Uit het tubetje met speciale crème die ik voor haar gekocht heb doe ik een beetje witte zalf op haar ontvelde elleboog en smeer het voorzichtig in haar huid in. Als ik daarmee klaar ben sla ik mijn arm om haar heen, druk haar tegen me aan en geef haar voorzichtig een zoen op haar voorhoofd. Ze zegt dat ze blij is dat ik morgen weer kom en ik leg haar uit dat het vandaag woensdag is, en dat ik zondag weer kom. Langzaam en geduldig reken ik het samen met haar uit:
donderdag.... dat is één.
vrijdag.... twee.
zaterdag.... drie.
en dan, zondag, dan kom ik weer.
Ja, ik neem mijn gitaar ook weer mee. Natuurlijk neem ik die mee.
Zolang je er nog bent zal ik voor je spelen...

en daarna ook nog.