MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

maandag, oktober 11, 2004

Een sprookje

Ik kijk hoe ze bezig is mappen bij elkaar te zoeken. Ze is een beetje te dik voor mijn smaak...
Ik hoor haar praten in de kantine, ze is druk in gesprek met een collega/medestudente, ze praat met heel andere woorden dan ik...
Kort blond haar, piek voor piek keurig gestyled in een echt net-uit-bed-kapsel, schoenen met een hakje, een getailleerd jasje eroverheen. Meestal kijk ik liever naar vrouwen in joggingpak of een trui met een capuchon.

Ik ben voor het eerst sinds lang weer tot over mijn oren verliefd, maar ik denk niet dat ze op vrouwen valt. Ik vind haar wonderschoon en te leuk om waar te zijn. Haar humor is onovertroffen, de manier waarop ze naar me kijkt als ik iets vertel, met echte interesse, ze vraagt over alles door, vertelt ook veel over zichzelf, ze maakt graag lol met me...

Hoe oh hoe kom je erachter of een vrouw ook op vrouwen valt, zonder het rechtstreeks te vragen???