MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

dinsdag, september 07, 2004

Erfenis

Ik wou dat ik wat te loggen had, maar de enige aan wie ik denk is mijn oma. We zijn gisteren de hele dag in haar huis geweest, het was bijna griezelig zóveel als het gewoon als altijd was, alles staat er nog, er zijn nog nieuwe koekjes in de kast, we hebben koffie gedronken en mijn ouders hebben mij een lijstje laten maken van de dingen die ik graag zou willen erven. Ik vond dat heel wrang: ik zou gewoon mijn oma terugwillen en ik voelde me hebberig om spullen op te schrijven, vooral omdat er een aantal dingen tussen zaten die gewoon handig voor mij zouden zijn, zoals keukenartikelen die ik niet kan kopen omdat ik een uitkering heb. Ik wou dat ze er nog was, ze zou zeker iets geruststellends tegen me hebben gezegd op een manier die alleen zíj kon!