MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

maandag, juni 14, 2004

Logje

Ik ging rondkijken op internet of er ook weblogs zijn van nederlandse sites, want ik word erg moe van al die uitleg in het engels moeten lezen. Nou, er zijn er genoeg. Bij eentje zou ik meteen al een link krijgen gemaild om 'oooooogenblikkelijk aan de slag te kunnen met mijn éééíígen weblog!!!'
Na 2 uur nog steeds geen mail-met-link.
Bij een andere kon ik een demo-log aanmaken. Ik kreeg wel netjes meteen een mailtje, met een link die het niet doet. Dus ik op de site kijken: is er een mailadres waar ik vragen naar kan sturen? Nee. Is er een forum of zoiets? Tijdelijk niet beschikbaar.

zucht.

Laat ook maar. Als ik maar in het Nederlands typ zullen we maar zeggen (omdat we niks anders te zeggen hebben.)

En als iemand dit leest: heb je tips voor me? Hoe kan ik mijn profiel aanmaken? Waarom blijft ie staan op 0 postings? Hoe kan die lelijke achtergrond vervangen door egaal oker/bruin?
Bij voorbaat dank!

....

En nu maar hopen dat ik niet óók "tijdelijk niet beschikbaar" word.