MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

woensdag, augustus 25, 2004

Mijn kind

Mijn kind, mijn kind wat ben je klein,
je ligt daar zo kwetsbaar te zijn,
te zijn, alleen nog maar te zijn,
je was nog nooit zó klein!

Mijn kind, mijn kind wat ben je traag,
en wat zijn je gedachten toch vaag,
vaag, vaag, je denkt zo vaag,
je was nog nooit zó traag!

Mijn kind, mijn kind wat ben je verdrietig
en wat lig je daar zo nietig,
zo nietig, alleen nog maar nietig,
ik zag je nog nooit zó verdrietig!

Je streelt je gezicht de hele dag
om niet opeens te zien
wat je al zo lang niet zag.

Je dekt jezelf af, hou je hand er maar voor,
je hoeft ook niet meer hier te zijn,
het is tijd voor je, je gaat dóór

naar een volgend leven vol met rust,
vol met schoonheid, vrede,
je zó lage eigenwaarde gesust

in een hoger weten wie jij bent,
dan je hier op aarde hebben kan,
hoger weten, aan jezelf gewend.

Mijn kind, mijn kind wat ben je mooi,
maar er loopt een traan over elke huidplooi,
tranen, zoute tranen, een pleidooi
voor je verdriet, maar wat ben je mooi!

Mijn kind, mijn kind ik laat je gaan
ik weet het: dit leven kan je niet meer aan,
niet meer af en niet meer aan,
Ja... nee... ja, ik laat je gaan!

Oma,
oma,
oma,

mijn oma, ik laat je gaan.....