MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

maandag, juni 14, 2004

Therapeut J. (2)

Snel antwoord!

"Hoi Mindy,

Als je me jouw telf. nummer mailt zal ik je bellen.


Met vriendelijke groet,


J."

Waarop ik heb teruggemaild (met het schaam/verlegenheidsrood op mijn kaken):

"Oftewel: dwars door mijn veilig indirecte mailmedium heen

;-)

Okee.

[mijn telefoonnummer]

Vanavond ben ik er niet (ben ik naar kung fu!!!), morgenavond heb ik een oefencliënt, dus ik ben kortom bereikbaar morgen overdag tot 16:00u. en na 20:00u. en de rest weet ik niet. Oh ja, ik heb op mijn voicemail staan dat je niet in hoeft te spreken omdat ik toch niet afluister, maar dat klopt niet: ik luister wel af, dat staat er op omdat ik werd lastiggevallen en nu niet meer :-)
(Komt er dus op neer dat ik graag beetje wil weten wanneer je belt maar dat niet zo direct durf(de) de zeggen, omdat ik stiknerveus ben, omdat ik de bedoeling heb voor 'vriendschap en als het klikt later misschien meer' zoals ze dat altijd uitdrukken.)"

Ehh...
ja...

Was dat nou wel handig van me?
Niet dat hij in het verleden minder direct was, hoor
("ik ben jaloers op je vriend"
"als ik jonger was, of jij ouder*, dan had ik je graag beter leren kennen"
"zodra je de wachtkamer binnenliep dacht ik: 'wat een gaaf wijf is dát!'
"ik weet dat je me leuk vindt"
enz.)

Pfff...

*Ja, hij is nogal een flink stuk ouder dan ik... (Even rekenen: hij is nu ergens tussen de 49 en de 53 en ik ben net 27 geworden :-s )
Ouder, maar lekker!