MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

maandag, juni 14, 2004

Therapeut J.

Heb zojuist een mailtje gestuurd aan mijn vroegere therapeut J. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij zich tot mij aangetrokken voelt en een aantal maanden geleden was ik bij hem op bezoek (op zijn werk) en ik gedroeg me echt achterlijk van de zenuwen. Later heb ik hem een mailtje gestuurd waarin ondubbelzinnig en duidelijk stond dat ik me (ook) tot hem aangetrokken voelde en dat ik zo zenuwachtig was omdat ik niet wist wat ik ermee aan moest.

Nooit antwoord op gehad.

Vandaag dus een kort mailtje:

"Hoi J.,

waar ik benieuwd naar ben:

wat vond je van:

-het a-schijfje met verhalen en gedichten?
-de nogal -laten we zeggen- duidelijke (hopelijk) mail die ik je heb gestuurd nadat ik bij je op bezoek was geweest en zo nerveus had lopen doen?

Groetjes, Mindy."

En nu maar afwachten.

Ik heb mijn bed trouwens ingeruild voor een tweepersoons, dus hij kan in ieder geval op bezoek komen :-D

:-s

Ik laat het nog weten!