MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

vrijdag, augustus 27, 2004

Afrader:

met pas tien dagen je rijbewijs op zak een gebroken remschijf krijgen, natuurlijk als je nèt op de snelweg zit en sportief 130 rijdt!

Mocht je dat ooit krijgen (je herkent het heel gemakkelijk aan een plotseling enorm geratel ergens aan één kant van je auto): NIET REMMEN!!!!!!! Alleen vaart minderen door op de koppeling te remmen, want gebruik je dan nog je rempedaal dan heb je grote kans dat er een wiel in één klap blokkeert en dat je om je eigen as wordt gegooid!

Maar goed, ik leef nog, ik rijd nog, dus ach....

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als ik enorm geratel onder mijn auto hoor zou ik de behoefte tot remmen toch echt niet kunnen weerstaan. Maar begrijp ik goed dat je dus echt een flinke spin hebt gemaakt?

10:36 p.m.  
Blogger Paul said...

Gelukkig heb je het er levend vanafgebracht!
Pfieuw...

1:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home