MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

woensdag, maart 09, 2005

Weer online

Beste lezers,

Het spijt mij dat ik zonder enig bericht ben opgehouden met loggen. Het spijt mij vooral voor mezelf, want -zoals ik al eerder schreef- hoe meer er gaande is, hoe minder ik log. Daar komt vanaf vandaag dus weer verandering in!

Ik zit hier op school achter mijn computer met een oneindige hoeveelheid slaapgebrek. Ik heb een fulltimebaan aan proberen om mezelf wakker te houden. Dit resulteert in het nuttigen van een niet-aflatende stroom pepermuntjes en Werther's Echten, maar snoep noch heen en weer schuifelen, uitrekken kunnen hier nog helpen. Om kwart over 12 ben ik vrij* dus het is nog tien minuten heel erg hard volhouden!



*nou ja... eigenlijk moet ik vanmiddag inhalen voor de afgelopen vrijdag, toen heb ik namelijk de middag vrij gekregen maar ik hoop maar dat de leraar er geen erg in heeft dat hij mij 's middags niet in het lokaal aantreft. En zo wel, dan wordt dat volgende week alsnog inhalen. Maakt niet uit, alles is beter dan deze middag!