MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

zondag, mei 22, 2005

Ongeschikt verklaard



Beste lezers,

na lang aarzelen en wikken en wegen heb ik mezelf ongeschikt verklaard voor het bijhouden van een weblog. Ook al vind ik het erg jammer (het is bijzonder om zo op internet te schrijven en daar af en toe zelfs reacties op te krijgen), het drukt meer op me dan dat het me verlicht. Ik wil u allen hartelijk bedanken voor het lezen en reageren en zeg bij deze Leeswel en wie weet tot lees' in de toekomst.
Mocht ik nog eens een weblog opstarten, dan zal het wel onder ditzelfde adres zijn, want ik ben van plan om dat -in ieder geval voorlopig- aan te houden. Op korte termijn verwacht ik dat echter niet.

Met vele groeten en toch een klein traantje om weg te pinken,

MINDY


2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Mindy!

Enorm bedankt voor alle boeiende en inspirerende stukjes die je voor ons geschreven hebt. Ik zal ze missen!

(Een uitgebreidere versie volgt nog in een mailtje als ik even tijd heb :-) )

Vaarw... Nou nee, dat klinkt wel weer erg zwaar. Dan maar: groetjes!

Marcel

6:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey mindy,

ik ging weer eens kijken hier. ondanks dat je hier niet meer post, lees je dit misschien. ik hoop dat het goed met je gaat.

liefs,
paul

zwartgevederdmusje@fastmail.fm

12:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home