MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

maandag, juni 14, 2004

Mailtje aan S.

"Een driedaagse training over non-verbale communicatie:

Investering:
€ 1.695,- (excl. 19% BTW) per deelnemer. Dit is inclusief locatie, lunch, koffie en thee.
De aanbetaling bedraagt € 695,- (excl. 19% BTW).


Is toch ook niet normaal meer!!! En als je dan weet dat het bedrijf als een gek loopt!!!

Wel voor bedrijven maar dan nog, als je dus 15 topmanagers deze driedaagse cursus laat volgen dan ben je dus kwijt:

15 x 1.695,- = 25.425

25.425 + 19 % btw. = maar liefst:

.....

[tromgeroffel....]

......

€ 30.255,75




Ps. Heb zojuist iemand per mail op redelijk directe wijze uitgenodigd om het bed met me te delen...... Herken mezelf niet meer terug....

:-s

Wat nu?

Voor je het weet ziet 'ie het zitten *slik*, shit!

Ik moet op dieet,
benen scheren, (voor zover er bij mij iets te scheren valt, meer het idee)
gezicht scrubben
nieuwe makeup kopen, en iets van leuke kleren
en...
en...
en dan zal je zien dat het niet doorgaat.

Ben ik dan teleurgesteld of opgelucht?

Ik hou je op de hoogte!

Pffff...


Mindy."