MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

woensdag, juni 16, 2004

Therapeut J. (3)


WHHAAAAA!!!!!!!!!!
Vanochtend (dinsdag de 15e, dus) nog een mailtje aan J. gestuurd:

"Natuurlijk veel handiger om mijn gsm te geven want ik ben nauwelijks thuis, het is steeds mooi weer dus ik zit veel aan de rivier om gitaar te spelen, mijn grootste hobby momenteel :-)

[gsm-nummer]

..... met het verzoek om liever een mailtje terug te sturen dan te bellen als je de indruk hebt dat we niet op dezelfde lijn zitten...."

Ik verzond dit mailtje om 10:47u. en ik kreeg een leesbevestiging dat hij het had gelezen om 1 voor 12.

Hij belde om 2 óver 12!!! Op mijn gsm!!! Ik was inderdaad aan de rivier dus ik wist dat hij het berichtje had gelezen dat ik wou dat hij alleen belde als we op één lijn zaten, en hij belde!!!

YES YES YES!!!

Ik vroeg of hij een paar minuten later terug kon bellen, mijn ene hond was net in gevecht met een andere hond om een balletje en het ging er nogal heftig aan toe, dus hij belde terug maar hij kon me nauwelijks horen vanwege de wind. Dus om kwart over één belde hij me thuis wéér op.

Het was een boel aftasten over en weer en uiteindelijk zei ik: "nou, vertel." Dus hij begon voorzichtig te vertellen dat hij mijn vroegere mail verwarrend had gevonden en had gedacht: ik reageer maar even helemaal niet en ik laat de boel betijen en we werden om en om steeds een beetje duidelijker, op een bepaald moment vroeg hij wat ik wilde. Ik vroeg of hij zin had om een keer op bezoek te komen. "Bij jou thuis?" "Ja, gewoon..." "Ik kom een keer bij jou langs."
Okee!!! Die had ik in mijn zak. Nu de rest van de bedoeling nog duidelijk(er) maken. (Als jullie, lezers, mij zouden kennen zouden jullie je rot lachen over dit hele gebeuren... Het past dusdanig níet bij mij dat het er bijna wel een keer van móest komen :-D )
Ik weet helaas niet meer precies hoe ik mijn bedoelingen wat heb aangescherpt, het kwam erop neer dat ik stamelend en stotterend vroeg of hij begreep wat ik bedoelde met 'op bezoek komen' en hij antwoordde ook half direct dat hij begreep wat ik bedoelde. En nog het een en ander aan over en weer gestamel en gedoe, maar ik geloof dat we elkaar heel goed begrepen hebben want hij vroeg: als ik je bedoeling goed begrijp, ehh... ja, ehh... Ben je verliefd? Ik reageerde met "nou.... ehh... volgens mij niet..." Waarop hij niks zei, wat kan je er ook op zeggen.

Komt erop neer dat ik gisteren nog zwaar in de zenuwen zat over hoe ik ooit mijn bedoelingen duidelijk zou gaan maken, en dan, nog erger, of ze wel beantwoord zouden worden, en vandaag heb ik een afspraak om te bellen over of hij maandag kan, of zo niet om dan een andere dag te plannen, een afspraak waarvan we allebei weten dat het de bedoeling is dat die in bed gaat eindigen....

HELP!!! IEMAND MET ERVARING IN DE ZAAL?????? WIE OH WIE VERTELT ME WAT NU, WAT DAN, EN VOORAL HOE DAN...

En dan te bedenken dat ik mijn zelfbeeld stevig zal moeten herzien, wil dit er in passen...

Donderdag meer!

Ps. Ik weet het weer, ik hoorde dat hij het eigenlijk al begreep maar het ook niet helemaal zeker wist, dus ik zei "moet het nog duidelijker?" (Hetgeen hij pas na drie keer verstond) en hij zei "nee hoor, het is duidelijk zo"!!!