MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

donderdag, juni 17, 2004

Oma

Ik heb haar gisteravond aan de telefoon gehad en ze zei dat ze zich heel erg zwak voelde en dat ze het 's nachts benauwd had gehad en dat het eigenlijk een wonder was dat ze überhaupt was opgestaan. Toen ik vroeg of ze nog had nagedacht over of ik zou langskomen, reageerde ze met: "je moet maar niet meer langskomen". Die 'meer' klonk erg definitief, hetgeen mij nogal de das omdeed dus ik heb geprobeerd om mijn ouders nog te bereiken maar ze waren weg dus daarnet belden ze mij op (mijn vader is leraar en mijn moeder kwam net uit de nachtdienst in het ziekenhuis) en mijn moeder heeft mijn vader nu uit de les laten halen omdat hij meteen naar haar toe moet. (Ter info: mijn moeder staat in haar team al jarenlang bekend als dégene die haarscherp aanvoelt wanneer iemand zal gaan overlijden...)

Ik vind dit héél zwaar klote!!!

:'-(

Kutzooi. Je zal zien dat ik haar niet eens meer zal kunnen zien... Ik weet niet of ik al heb verteld dat ze Hongaars is... Volgens mij niet. Ik was begonnen om Hongaars te leren maar er kwam veel te veel tussen dus ik heb het laten versloffen en het is echt megabelangrijk voor me om nog een gesprek(je) met haar te kunnen hebben in het Hongaars voordat ze gaat. Ik stort me nu als een gek erop, ik kan vrij goed leren dus als ik me er enorm voor inzet dan kan ik over twee weken al wat kleine gesprekjes voeren met haar. Het zou héél erg fijn zijn als dat zou lukken. (Ik weet ook heus wel dat ze voor hetzelfde geld nog maanden of jaren te leven heeft, maar het is net alsof het gisteren pas tot me doordrong (gevoelsmatig) dat ze er niet altijd zal zijn. Wie had dat ooit gedacht?