MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

donderdag, juni 17, 2004

WHAT THE F*CK???!!!


What happened?
Ziet u de tijd dat dit gepost is? De bedoeling is dat ik mezelf langzaam en voorzichtig zou gaan laten wennen aan het héééle vroege opstaan (07:00u.) en dus stond de wekker voor vanochtend op 07:15u. Op een bepaald moment werd ik wakker: 10 vóór 6!!! Ik dacht: dit kan niet waar zijn, een vergissing (buiten hartstikke licht, de vogeltjes floten vollop en mijn raam stond ook nog eens open èn ik heb nog geen gordijnen, maar ik bedoel maar: dat was anderhalve week geleden ook al zo en toen sliep ik nog dagelijks tot een uur of elf, half twaalf (en lag er om half 2 à half 4 pas in natuurlijk...)
Ik draaide me nog eens om...
en om...
en om...
en ben om kwart over 6 maar opgestaan!

Ik voel me erg vroeg.
En ook best een beetje stoer.
Vandaag belt J. Ben ik hélémaal niet zenuwachtig over, hoor :-)

:-S :-S :-S