MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

donderdag, juni 24, 2004

Save me from the morning!

Okee. Ik ben dus om half zeven (ja, echt waar!) opgestaan. In de zin dus van ook echt úit je bed komen.
How come? Omdat ik een vriendin te logeren had die de bus om half acht moest hebben naar haar opleiding. De verleiding om haar de weg te wijzen: daar staat de thee, daar ligt het brood en oh ja, dáár is de voordeur om bij de bushalte te komen. Maar toch maar opgestaan natuurlijk, netjes uitgezwaaid, ondertussen in mezelf mompelend: 'nog een kwartiertje... nog tien minuten... over drie minuten kan ik weer naar bed.'
Uitgezwaaid, mijn kop thee opgedronken en daar zat ik dan op de bank, twee wakkere honden die me kwispelend en afwachtend aankeken. What happened? Zelfs het gapen was overgegaan, waarschijnlijk omdat ik me al gedouched had en mijn eerste gitaarliedje al had gespeeld...

IK WORD EEN OCHTENDMENS!!!!!

:-s Daar moet ik even van gaan liggen...