MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

vrijdag, juni 18, 2004

Therapeut J. (5)

Vanochtend belde hij om 3 over 9, ik was keiblij (zou ik soms toch doodgewoon verliefd zijn? Ik had net de webcam aanstaan voor mijn videodagboek en toen ik mijn reacties later zo 'es terugkeek vond ik het opeens wel 'verdacht' zoals ik erbij zat: zenuwachtig, giechelig, om alles lachen dat hij zei, grapjes maken en rare smoelen naar de camera trekken...)
Hij zei dat maandag waarschijnlijk toch niet door kan gaan en hij klonk alsof daar vreselijk van baalde :-) Dat deed me wel goed. Hij vertelde ook dat hij de hele maand juli niet kan omdat hij dan thuis gaat klussen en hij heeft het zo druk op zijn werk dat hij met zijn gezin heeft afgesproken dat ie het eerst aan hen vraagt als hij in zijn vrije tijd toch iets anders wil plannen dan hen. Gaat ie dus aan zijn vrouw vragen of het goed is als ie bij mij op bezoek komt. Ik reageerde met "jáá, okééé...." en moest een beetje lachen en hij ook, dus ja. Nu gaat ie die man waar hij maandag een afspraak mee heeft nog eens proberen te bereiken om echt zeker te weten dat maandag niet kan en anders wordt het toch heel misschien in juli.

Pffff...

't Is wat, eigenlijk.