MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

zaterdag, juni 19, 2004

Ja, okee...

Ik geef het toe.
Ik ben verliefd.
Kut.
Wat nu?

Een onweerstaanbare combinatie van kwetsbaarheid die wordt verstopt door druk, grof of agressief gedrag.... Ik val er als een blok voor. L. had dat ook. Op het laatst vooral het agressieve gedrag. Bij J. is dat weliswaar anders, de hele situatie is zowiezo niet te vergelijken, maar toch: heb ik nou helemaal niks geleerd ervan? Of voel ik het goed aan dat er toch genoeg verschillen over zijn?

Gisteren heb ik hem nog lang aan de telefoon gehad (hij zou dus nog terugbellen). Hij klonk verward en alsof hij er niet helemaal bij was. Ik liep over van zorgzaamheid en volgens mij was dat ook heel goed aan me te horen. Hij wist nog steeds niet of hij maandag nou vrij had of niet en hij vertelde dat hij het er gewoonlijk liever even bij laat zitten als de boel niet loopt. Hij vroeg ook wat ik er van vond. Ik zei dat ik er wel van baalde maar dat ik het ook goed vond dat hij wel keek naar of hij wel tijd heeft (anders schiet het ook niet erg op natuurlijk!!!)
Hij zei de hele tijd maar ja... ja... alsof hij hard aan het nadenken was zonder veel resultaat. Een heel andere J. dan die ik van vroeger ken (of een ander deel van hem in ieder geval), een heel erg lief deel van hem!!! Een deel waarvan ik het gezicht wil strelen, waar ik mijn armen omheen wil slaan en wil zeggen dat het allemaal wel goed komt en dat als het niet uitkomt, dat we dan maar wat later een keer afspreken.

Hij zei ook nog aan de telefoon dat hij misschien wel een keer kon combineren met als hij toch bij mij in de buurt gaat vissen en ik zei dat dat misschien een goed idee was. Na dat telefoongesprek heb ik hem het volgende mailtje gestuurd:

"Hoi J.,

ik loop nog even te denken aan ons telefoongesprek van daarnet en ik had een paar vragen (als het ik-ontwijk-dit-soort-vragen-meestal-achtige vragen zijn, dan mail je maar terug dat je het vréééselijk druk hebt en er later nog wel eens op terug komt ;-) )
Ik vroeg me ten eerste af of ik teveel mail (ja, daarom stuur ik er gelijk nóg maar eentje :-s ) En ik vroeg me af of -als je gaat vissen en dat combineert met bij mij op bezoek komen- of je het dan leuk zou vinden als ik en mijn gitaar mee zouden gaan? Ik weet niet of je van gitaarmuziek houdt, zo ja dan zou ik het leuk vinden om je een keer een paar liedjes te laten horen :-) (Ik oefen nogal veel de laatste tijd dus ik ga gigantisch hard vooruit, net als trouwens met al het andere in mijn leven dat ik momenteel aanpak!)
Laatste vraag, die denk ik de winnaar is van de nominaties voor de ik-heb-het-te-druk-vragen is of ik je in een lastig pakket heb gebracht en of je dat vervelend vind als dat zo is en of ik je ongemakkelijk heb gemaakt en of dat vervelend is?
Nou ja, goed, ik weet dat je megaveel werk hebt en dat je in het weekend niet mailt enz enz. dus kijk maar of je tijd/zin hebt om te reageren (hou het kort! ;-) zie hieronder), ik wou je in ieder geval toch even laten weten waar ik over had lopen denken :-)

Nou, als ik toch eerlijke mails ga lopen schrijven dan kan mijn andere vraag er ook nog wel bij: je vroeg of ik verliefd was, als ik ja had gezegd, had je er dan vanaf gezien om een keer op bezoek te komen? (Ik gaf overigens wel eerlijk antwoord!)

Groetjes, Mindy, ik hoor wel weer van je als je wat tijd hebt kunnen vinden.

Ps. Eigenlijk (ik zit even mijn eigen mail te 'analyseren' hahaha) kan dit heel kort beantwoord worden, bv.:

"Hoi Mindy,

ja, beetje
ja, leuk
ik heb het te druk
nee

Groetjes,

J."

Kan je kopiëren/plakken en je antwoorden aanpassen, dat scheelt weer typewerk!

hahaha grapje :-D

Doei, tot horens!"