MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

vrijdag, juni 18, 2004

Alles moet weg!!!

Het opruimen/weggooien gaat echt reusachtig! Ik ben helemaal aan het doorslaan en gooi dingen weg waarvan ik nog maar een maand geleden dacht dat ik dat nóóit weg zou (kunnen) gooien!
Mijn huis wordt al aardig ruimtelijk en ik heb zelfs een kastje dat al een compleet lege plank heeft terwijl de rommel ditmaal niet verschoven/verstopt is, maar echt gewoon weg!
Ik voel me er onwijs tevreden mee en ook het afvallen gaat heel goed! Ik ben op 1 juni begonnen op gewicht x en nu ben ik al x - 1,1 kg. Maar ik ben er pas de laatste dagen serieus mee bezig. Eerst bleef ik 6 dagen exact op hetzelfde gewicht hangen en toen ging ik van frustratie toch weer snoepen en kwam er zelfs een ons bíj, gezien vanaf mijn startgewicht!!! Toen werd ik het zó zat dat ik nu dus echt streng erop let dus die 1.1 kg. is eigenlijk van een dag of drie, vier, dus dat is een netjes resultaat!
Ik moet niet meer dik zijn.
Het past niet bij me.
Mijn karakter is springerig en dun

en ik binnenkort ook!!!