MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

donderdag, juni 17, 2004

Therapeut J. (4)

Mailtje van mij aan J.:

"Hoi J.,

aangezien je vandaag niet hebt gebeld denk ik dat je dat misschien morgen zal doen, dus bij deze even een verzoekje om me niet na 16:00u. te bellen! (Tenzij ik je morgen nog mail dat het toch wel kan.)

Ik kijk er naar uit om je te horen :-)

Groetjes, Mindy.

Ps. Mijn rijles werd op het laatste moment naar vandaag verzet maar dat is maar goed ook want ik heb een zenuwendag gehad vandaag: het leek sinds gisteravond in één klap alsof oma zo ongeveer op sterven lag, sinds deze namiddag gaat dat even plotseling weer een stuk beter, maar ja, ze wordt toch heel oud onderhand natuurlijk, ze is nu 93.
Mijn rijlesinstructrice zei dat het jammer was dat ik vandaag les had in plaats van examen omdat ik met vlag en wimpel geslaagd zou zijn :-D (Dat komt ook een beetje doordat ik erg veel buiten de lessen om oefen, oftewel dat ik steeds mag rijden van mijn ouders, ben zelfs al twee keer een stukje (15 km.) alleen op pad geweest!!!!
Doei!"