MindStats

...is all about my state of mind!!! (And other stuff...)

Naam:
Locatie: Netherlands

Zie onder 15 juni : "introductie" :-)

donderdag, juni 17, 2004

Oma (2)

Ik kon de site om een nieuwe log te schrijven twee uur niet openen, mijn explorer weigerde dienst of zo.
Het gaat gelukkig en God zij dank weer wat beter met mijn oma. Ze was heel bang voor die staaroperatie die ze twee weken geleden heeft gehad en ze is heel erg geschrokken van hoe oud ze was geworden en ze zag het eigenlijk niet meer zitten (het leven) en vandaag is mijn vader bij haar op bezoek geweest (ze is mijn oma van vaderskant) en heeft haar enigszins streng toegesproken (gepast) en op een bepaald moment gaf ze toe dat ze heel bang was geweest (ja, wat wil je ook!!! Zeker als je andere oog verziekt is bij dezelfde operatie!!!) en toen ze dat eenmaal had toegegeven vond ze het ook logischer dat ze moe was enz enz. Komt er op neer dat zijn bezoek haar goed heeft gedaan en ik hoop heel erg dat ze weer verder zal opknappen. Lichamelijk gezien kan ze op zich nog jaren vooruit en ik vind het echt superbelangrijk dat ik Hongaars met haar heb kunnen praten voor ze overlijdt... Maar nu val ik in herhaling. (Moet het even kwijt allemaal :-s )


J. heeft vandaag niet gebeld, ik heb zo het vermoeden dat hij geen kans heeft gehad... (Ehh... ik bedoel... hij is dus getrouwd namelijk... *bloos* *schaam* *nog erger bloos*)
Ik heb daarstraks mijn mailtje al gekopieerd, maar ik heb hem later ook nog het volgende mailtje gestuurd:


"quote uit mijn mailtje van hieronder:

'Ps. Mijn rijles werd op het laatste moment naar vandaag verzet maar dat is maar goed ook want ik heb een zenuwendag gehad vandaag'

Ehh ja. Reuze duidelijk. ;-)
Ik bedoelde dus dat je eerst had voorgesteld dat vrijdag ook kon en dat ik toen niet kon vanwege rijles en dat het nu goed uitkomt dat ik morgen vrij ben zodat ik kan bijtrekken van alle spanningen van vandaag. (Ergens is de mega-globale en vage manier van praten van mijn moeder toch overgeërfd :-s )

Doei, Mindy."



Okee.
Goed.
Of eigenlijk helemaal niet goed.

Een vraag aan jullie: ben ik nou geëmancipeerd bezig iets voor elkaar te krijgen dat ik wil, of ben ik nou gewoon goedkoop aan het doen? Als je er wel bij optelt dat we al jaren om elkaar heen lopen te draaien en je hebt de postjes Therapeut t/m Therapeut (4) ook gelezen? Iemand tips voor me???